Δήμος Θεσσαλονίκης: Νέα τηλεφωνική γραμμή για την εξυπηρέτηση των δημοτών – Δωρεάν οι κλήσεις

Φωτογραφία Αρχείου
|
THESTIVAL TEAM

Στο πλαίσιο της διαρκούς αναβάθμισης της επικοινωνίας των δημοτών με τις υπηρεσίες του Δήμου Θεσσαλονίκης, ο Δήμος γνωστοποιεί πως οι κλήσεις στη νέα γραμμή εξυπηρέτησης των δημοτών 8001115192 είναι δωρεάν, τόσο από σταθερά όσο και από κινητά τηλέφωνα.  

Η τηλεφωνική γραμμή λειτουργεί καθημερινά, (Δευτέρα – Παρασκευή) από τις 08.00 έως τις 17.00 και προσβλέπει στην καταγραφή και διαχείριση των αιτημάτων των δημοτών, σχετικά με το σύνολο των αρμοδιοτήτων του Δήμου (καθαριότητα, Πράσινο, βιώσιμη κινητικότητα, απομάκρυνση ογκωδών κτλ).

Τα αιτήματα προωθούνται στη συνέχεια προς επίλυση στις αρμόδιες Υπηρεσίες, ενώ οι ενδιαφερόμενοι ενημερώνονται από τους αρμόδιους υπαλλήλους για την πορεία διευθέτησης των αιτημάτων τους.

“Ζητούμενο για τη δημοτική Αρχή παραμένει η βέλτιστη δυνατή ανταπόκριση στα προβλήματα που δυσχεραίνουν την καθημερινότητα των συμπολιτών μας και η περαιτέρω βελτίωση της επικοινωνίας των δημοτών με τις υπηρεσίες του Δήμου”, τονίζεται στη σχετική ανακοίνωση.

Ακολουθήστε το Thestival στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον κόσμο.