Βασίλης Ρίσβας: Τα Μαύρα Μεσάνυχτα εγκρίθηκαν δύσκολα, τους βλέπαμε πολύ διστακτικούς και σκεπτικούς

|
THESTIVAL TEAM

Μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη έδωσε ο Βασίλης Ρίσβας στην εφημερίδα On Time και τη δημοσιογράφο Σίσσυ Μενεγάτου αυτή την εβδομάδα. Μάλιστα, μεταξύ άλλων, ο γνωστός ηθοποιός και σεναριογράφος μίλησε τόσο για τη μακρόχρονη συνεργασία με τη Δήμητρα Σακαλή όσο και την δύσκολη έγκριση που πήραν τα «Μαύρα Μεσάνυχτα» για να υλοποιηθούν πριν από χρόνια στο MEGA.


Η πρώτη σας μεγάλη επιτυχία, ως συγγραφικού διδύμου με τη Δήμητρα Σακαλή, ήρθε με το «Πενήντα πενήντα»;

Ναι, η πρώτη μας μεγάλη επιτυχία με τη Δήμητρα ήταν το «Πενήντα πενήντα» – εκεί συνεργαστήκαμε και με την Έλενα Σολωμού. Παράλληλα, ήρθε στο δρόμο μας ο Πάνος Κοκκινόπουλος – είναι μια τεράστια ιστορία στη ζωή μας – με τη «10η εντολή». Μετά, τα «Μαύρα Μεσάνυχτα», το «Ου Φονεύσεις», ο «3ος νόμος» και άλλα. Με τον Πάνο Κοκκινόπουλο μάθαμε τι είναι να κάνεις τηλεόραση αλλά στην ουσία να γράφεις κινηματογραφικά. Αυτό μας βοήθησε πολύ στη συνεργασία μας με τον Σωτήρη Τσαφούλια στο «Ριφιφί».

Ήταν εύκολο να εγκριθούν από τηλεοπτικό κανάλι τα «Μαύρα μεσάνυχτα»;

Όχι, καθόλου εύκολο. Μάλιστα, όταν πήγαμε στο MEGA, όπου υπεύθυνοι ήταν ο Πέτρος Μπούτος και ο Λοϊζος Ξενόπουλος, μας φώναξαν και μας είπαν: «Αυτό το σενάριο το θεωρείτε κωμωδία; Δεν είναι πολύ άγριο, σκληρό, black, είναι ένα είδος σεναρίου που δεν υπάρχει στην Ελλάδα, δεν είναι επικίνδυνο;». Τους απάντησα: «Δεν γελάσατε με αυτό το επεισόδιο που σας έχουμε δώσει;». Τους βλέπαμε πολύ διστακτικούς και σκεπτικούς.

Τους είπα: «Μου δίνετε την άδεια να σας διαβάσω εγώ το επεισόδιο;». Το έκανα και πέθαναν στα γέλια. Γιατί δεν είχαν κατανοήσει πριν τη… λοξή ματιά που έχουμε στα σενάρια μας, το τι σημαίνει μαύρη κωμωδία και πως ο ηθοποιός μπορεί να παίζει αυτό το είδος. Τους εξήγησε και ο Πάνος Κοκκινόπουλος ποια θα ήταν η σκηνοθετική του ματιά κι έτσι μας έδωσαν το «πράσινο φως».

Ακολουθήστε το Thestival στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον κόσμο.