Απίστευτο περιστατικό στον αέρα: Αεροπλάνο επέστρεψε στο αεροδρόμιο γιατί ο πιλότος ξέχασε το διαβατήριο του

Ένα αεροσκάφος Boeing 787 της United Airlines, που εκτελούσε πτήση από το Λος Άντζελες προς τη Σαγκάη, αναγκάστηκε να επιστρέψει πίσω λόγω ενός απρόοπτου περιστατικού. Σύμφωνα με ανακοίνωση της αεροπορικής εταιρείας στο CNNi, διαπιστώθηκε ότι ένας από τους πιλότους είχε απογειωθεί χωρίς να έχει μαζί του το διαβατήριό του.
Η πτήση UA 198 αναχώρησε το απόγευμα του Σαββάτου (22/3) από το αεροδρόμιο του Λος Άντζελες, μεταφέροντας 257 επιβάτες και 13 μέλη πληρώματος. Το αεροσκάφος είχε ήδη κατευθυνθεί βορειοδυτικά πάνω από τον Ειρηνικό Ωκεανό με προορισμό τη Σαγκάη, όταν προέκυψε το ζήτημα, οδηγώντας στην απόφαση για επιστροφή στο αεροδρόμιο αναχώρησης.
«Ο πιλότος δεν είχε το διαβατήριό του στο αεροσκάφος», ανέφερε η United στην ανακοίνωσή της.
«Κανονίσαμε ένα νέο πλήρωμα για να τους μεταφέρει στον προορισμό τους εκείνο το βράδυ. Στους πελάτες δόθηκαν κουπόνια γεύματος και αποζημίωση», πρόσθεσε.
Η πτήση με το νέο πλήρωμα προσγειώθηκε στη Σαγκάη με καθυστέρηση περίπου έξι ωρών.
Πολλοί ήταν οι επιβάτες που γκρίνιαξαν και δήλωσαν «εξοργισμένοι» και «άφωνοι» στο RedNote, την κινεζική πλατφόρμα που μοιάζει με το Instagram.
«Πώς μπορεί κάποιος να τα κάνει τόσο άσχημα θάλασσα στη δουλειά του;», έγραφε μια δημοφιλής ανάρτηση στο RedNote που φαινόταν να προέρχεται από έναν άλλο Κινέζο επιβάτη που επέβαινε στο αεροσκάφος. Η ανάρτηση συγκέντρωσε περισσότερα από 10.000 likes.
Από το περιστατικό δεν επηρεάστηκε μόνο αυτή η πτήση. Οι επιβάτες της πτήσης επιστροφής από τη Σαγκάη στο Λος Άντζελες, βρέθηκαν αντιμέτωποι με πολύωρη καθυστέρηση.
Ένας εξ αυτών μάλιστα αποκάλυψε ότι αναγκάστηκε να αλλάξει το πρόγραμμά του: «Αισθάνομαι αρκετά απογοητευμένος», δήλωσε το άτομο στο CNNi αμέσως μετά την προσγείωσή του στο αεροδρόμιο του Λος Άντζελες
«Λόγω της καθυστέρησης, πρέπει να επαναπρογραμματίσω όλα τα σχέδιά μου για τη Δευτέρα, κάτι που είναι πραγματικά άβολο», είπε.
«Είναι αρκετά ντροπιαστικό (για τη United)», δήλωσε στο CNNi ο Σούκορ Γιούσοφ, ιδρυτής της Endau Analytics με έδρα τη Σιγκαπούρη, μιας συμβουλευτικής εταιρείας που επικεντρώνεται στον κλάδο των αερομεταφορών.
Πρόσθεσε ότι το λάθος είναι «απαράδεκτο» για μια παγκόσμια αεροπορική εταιρεία όπως η United και δείχνει «έλλειψη πειθαρχίας».