Εκδήλωση – συζήτηση για τον ΟΑΣΘ σήμερα στη Νεάπολη

ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΚΟΚΟΛΑΚΟΣ
Εκδήλωση συζήτηση με θέμα «ΟΑΣΘ – Αστικές συγκοινωνίες Παρελθόν – Παρόν και Μέλλον», διοργανώνει σήμερα η Αυτόνομη Ριζοσπαστική Αυτοδιοίκηση του δήμου Νεάπολης – Συκεών.
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στις 19.00 στο Δημοτικό Θέατρο Νεάπολης (Δημαρχείο).
Στην εκδήλωση θα μιλήσουν ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Στέλιος Παππάς, ο πρόεδρος του ΟΣΕΘ, Στέλιος Αμπατζάς ενώ παρέμβαση θα κάνει ο Βαγγέλης Πιτσαλίδης, εργαζόμενος στον ΟΑΣΘ .
Παράλληλα θα τεθούν και προβλήματα για τα προβλήματα των αστικών συγκοινωνιών στην περιοχή.





