Βεβήλωση του μνημείου πεσόντων καταγγέλλουν οι Πόντιοι του Ωραιοκάστρου (VIDEO & ΦΩΤΟ)

THESTIVAL TEAM
Την βεβήλωση του μνημείου πεσόντων στο Ωραιόκαστρο καταγγέλλουν Πόντιοι της περιοχής , οι οποία βρέθηκαν σήμερα στο σημείο.
Άγνωστοι ζωγράφισαν πάνω στο μνημείο , ενώ έγραψαν μπροστά από αυτό: «Οι πόντιοι είναι λαθρομετανάστες».
Δείτε τί δήλωσε ο δημοτικός σύμβουλος και πρόεδρος της Ένωσης Ποντίων και Φίλων Ωραιοκάστρου κ.Τσακαλίδης στην κάμερα του oraiokastro24.gr:
Πληροφορίες: oraiokastro24.gr





