Στους επικριτές της για την ελλιπή κάλυψη του χθεσινού συλλαλητηρίου στη Θεσσαλονίκη, απαντά σήμερα η Δημόσια Τηλεόραση, με ανακοίνωσή της.

«Η ΕΡΤ κάλυψε χθες και σήμερα ειδησεογραφικά το συλλαλητήριο, με εκτενή ρεπορτάζ που μετάδωσαν όλα τα δελτία και οι ενημερωτικές εκπομπές της, ακριβώς όπως γίνεται παγίως για την κάλυψη κάθε κινητοποίησης», αναφέρει η ΕΡΤ και επισημαίνει πως «ο χρόνος που διατέθηκε από την ΕΡΤ για το συγκεκριμένο θέμα ήταν σαφώς μεγαλύτερος από αυτόν που διέθεσαν τα ιδιωτικά κανάλια. Τα στοιχεία που αποδεικνύουν του λόγου του αληθές έχουν ήδη δημοσιοποιηθεί και είναι διαθέσιμα σε κάθε ενδιαφερόμενο».

Αναφορικά με τις κατηγορίες περί εσφαλμένης πληροφόρησης από την ιστοσελίδα της ΕΡΤ σχετικά με τον αριθμό των συμμετεχόντων στο συλλαλητήριο, στην ανακοίνωση σημειώνεται ότι «αυτό οφείλεται σε ένα "εμφανές για κάθε καλόπιστο" ανθρώπινο λάθος, το οποίο διορθώθηκε σε λίγα λεπτά. Το ίδιο δε λάθος έκαναν πολλές επίσημες ιστοσελίδες ιδιωτικών μέσων, χρησιμοποιώντας πληροφορίες από την ίδια πηγή με την ΕΡΤ».

«Παρότι βεβαίως η ΕΡΤ το διόρθωσε πρώτη, συγκεκριμένοι κύκλοι επιλέγουν για μια ακόμα φορά τη στοχοποίηση μόνο της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης», καταλήγει ανακοίνωση της Δημόσιας Τηλεόρασης.