O σολομός είναι από τα ψάρια που αρκετές γυναίκες τρώνε μιας και θεωρείται κατάλληλος για δίαιτα και διατροφή. Τα εσπεριδοειδή πάνε καταπληκτικά με τα ψάρια και ειδικά με όσα είναι λιπαρά. Η όξινη και παράλληλα γλυκιά γεύση του πορτοκαλιού,ταιριάζει απόλυτα με τον σολομό και χωρίς κόπο μπορείς να φτιάξεις ένα τέλειο πιάτο!

Υλικά:
4 φιλέτα σολομού
2 μεγάλα πορτοκάλια
1 κουτ. σούπας βούτυρο ή μαργαρίνη
θυμάρι
αλάτι
πιπέρι

Εκτέλεση:
Στύψε τα πορτοκάλια σε ένα μπολ και πρόσθεσε λίγο φρέσκο θυμάρι. Βάλε μέσα τα φιλέτα σολομού και άφησε τα δύο ώρες στο ψυγείο να μαριναριστούν.
Στην συνέχεια,λιώσε το βούτυρο σε ένα μεγάλο τηγάνι και πρόσθεσε όλα τα φιλέτα μαζί με τη σάλτσα πορτοκαλιού. Αλατοπιπέρωσε και άφησε τα για 10′. Μόλις πάρουν χρώμα,γύρισε τα φιλέτα από την άλλη μεριά και άφησε τα για ακόμη 10′. Εάν δεν έχουν γίνει,συνέχισε μέχρι να πιουν όλα τα υγρά και να κάνουν κρούστα!
Συνόδευσε τον σολομό σου με αρωματικό ρύζι ατμού.