Πολλές γυναίκες που διανύουν την περίοδο της εγκυμοσύνης τους πρέπει να κάνουν κάποια ταξίδια για τη δουλειά τους. Άλλες πάλι θέλουν να φεύγουν τρίημερα μακριά από την πόλη τους για να ξεκουραστούν. Εφόσον η περίοδος της κύησης εξελίσσεται ομαλά δεν υπάρχει λόγος να περιοριστούν οι μετακινήσεις.

Εμείς θα δώσουμε 5 συμβουλές για να σας κάνουμε τη ζωή σας ακόμα πιο εύκολη

* Αποφύγετε τα πολύωρα ταξίδια. Οι κοντινές αποστάσεις είναι οι καλύτερες και ιδανικές για εσάς. Αν ταξιδέψετε πολλές ώρες θα ταλαιπωρηθείτε κι εσείς  και το μωρό. Αν δε μπορείτε να το αποφύγετε, κάντε στάσεις (με το αυτοκίνητο) ή να περπατάτε (στο αεροπλάνο) για να αποφύγετε τη θρόμβωση.

* Πάρτε μαζί σας στο ταξίδι υγιεινά και εύπεπτα σνακ, ιδιαίτερο στο πρώτο τρίμηνο της εγκυμοσύνης. Το junk food μόνο κακή διάθεση θα προσφέρει.

*Νερό και τσάι.  Ίσως το πιο σημαντικό απ’ όλα. Πάρτε μαζί σας αρκετό νερό για τη διαδρομή ή την πτήση και αποφύγετε όσο μπορείτε τα αναψυκτικά και τους τυποποιημένους χυμούς.

*Αποφύγετε τις μετακινήσεις σε μέρες και ώρες αιχμής ή τριήμερα και αργίες. Ο συνωστισμός θα φέρει εκνευρισμό κάτι φυσικά που δεν το θέλετε, λόγω και των ορμονών σας που χτυπούν  κόκκινο.

* Στο αυτοκίνητο να φοράτε πάντα ζώνη ασφαλείας, χωρίς όμως να ασκείται πίεση στην περιοχή της κοιλιάς σας.

* Αν ταξιδεύετε με αυτοκίνητο κατά της διάρκεια της εγκυμοσύνης, κάντε συχνές στάσεις για να ξεμουδιάσετε. Σε περίπτωση που φύγετε με αεροπλάνο ή τρένο, φροντίστε να ξεκουράσετε τα πόδια και να κυκλοφορείτε όσο μπορείτε στο διάδρομο. Αν ταξιδεύετε με πλοίο, χρειάζεται προσοχή κατά τη μετακίνησή στους χώρους του πλοίου (απότομες σκάλες ή ολισθηρές επιφάνειες λόγω διαρροής λιπαντικών ή εισροής θαλάσσιου νερού στους εξωτερικούς χώρους του πλοίου) και φυσικά, καλό είναι να μην ταξιδέψετε ημέρα που δίνει πολλά μποφόρ!