Οι περισσότερες από μας ήδη έχουμε ξεκινήσει τα μπάνια στην παραλία σχεδόν σε καθημερινή βάση. Αν ανήκεις στην κατηγορία γυναικών που θα ήθελε να έχει γραμμωμένα πόδια, σου έχουμε ευχάριστα νέα γιατί μπορείς να τα αποκτήσεις σε δύο εβδομάδες! Σας αποκαλύπτουμε τη μαγική άσκηση που μπορείτε να κάνετε καθημερινά αφιερώνοντας 10 λεπτά, ώστε μέσα σε δύο εβδομάδες να έχετε τέλεια πόδια!

Σίγουρα θαύματα δεν μπορούν να γίνουν από τη μία μέρα στην άλλη, ωστόσο με την συγκεκριμένη άσκηση θα δείτε μεγάλη διαφορά.

Η λεγόμενη, άσκηση πλιε, θα σου γυμνάσει προσαγωγούς και απαγωγούς.

Α. Άνοιξε τα πόδια σε διάταση αρκετά, με τα δάχτυλα των ποδιών να έχουν φορά προς τα έξω. Η σπονδυλική σου στήλη πρέπει να βρίσκεται σε ευθεία και η λεκάνη σου ελαφρώς προς τα μέσα.

Β. Κατέβασε τον κορμό λυγίζοντας τα γόνατα, μείνε για 3 δευτερόλεπτα και επίστρεψε στην αρχική θέση. Εκτέλεσε 4 σετ των 15 επαναλήψεων.