Είναι αλήθεια ότι το καλοκαίρι όταν πηγαίνουμε στην παραλία μας αρέσει να καθόμαστε με τις ώρες για να απολαύσουμε τον ήλιο και τη θάλασσα. Τι γίνεται όμως με το φαγητό; Οι άτσαλες ώρες έχουν ως αποτέλεσμα να μας προσθέτουν κιλά στην σιλουέτα μας ειδικά όταν το φαγητό δεν είναι υγιεινό.

Εμείς παρακάτω σας παρουσιάζουμε τα υγιεινά σνακ που είναι καλό να έχουμε μαζί μας.

•Τα καλοκαιρινά φρούτα είναι η καλύτερη επιλογή αφού έχουν ευεργετικά οφέλη για την υγεία! Πάρτε μαζί σας μπανάνα, κεράσια, βερίκοκα, ροδάκινα και δαμάσκηνα!
•Ένα σακουλάκι από ανάλατους ξηρούς καρπούς αποτελεί ιδανικό σνακ παραλίας. Ανακάτεψε 2 κ γλ σταφίδα αποξηραμένη, cranberries, ανάλατα αμύγδαλα, 1 κ γλ ηλιόσπορο, κολοκυθόσπορο και 2-3 κομμάτια από αποξηραμένα σύκα, δαμάσκηνα.

Θα σας χαρίσουν πολλή ενέργεια!

• Αν ξέρεις να φτιάχνεις μπάρες δημητριακών θα πάρεις μαζί σου 2 από αυτές. Αλλιώς προτίμησε κάποιες από το εμπόριο όχι όμως με σοκολάτα.
• Φρέσκα λαχανικά όπως καρότα, αγγούρι, σέλερι και πιπεριές θα σου μειώσουν την όρεξη και θα γεμίσουν τον οργανισμό σου με βιταμίνες. Μπορείς να πάρεις μαζί σου και παξιμαδάκια..
•Αν παρόλα αυτά έχεις σκοπό να κάτσεις παραπάνω στην παραλία, μικρά σάντουιτς με υλικά όπως γαλοπούλα / κοτόπουλο κάποιο τυράκι με χαμηλά λιπαρά και διάφορα λαχανικά είναι ιδανικά. Απλά αυτά επειδή λόγω ζέστης μπορεί να αλλοιωθούν καλό είναι να τα φας αμέσως.