Η κοιλιά στις γυναίκες δεν είναι ότι πιο εύκολο για να φύγει. Αυτό φυσικά εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Από το αν έχει γεννήσει, αν έχει γυμναστεί ποτέ, από την ηλικία από το βάρος της κτλ.

Υπάρχει όμως μία διατροφή που μπορεί να την εξαφανίσει αρκεί φυσικά να είσαι τυπική και να θέλεις να την ακολουθήσεις χωρίς παρασπονδίες. Σίγουρα αν αυτή συνδυαστεί και με την άσκηση, τα αποτελέσματα θα είναι θεαματικά. Σε περίπτωση που δεν έχεις χρόνο για γυμναστήριο, αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να κολυμπάς ένα 20λεπτο κάθε μέρα ή να περπατάς ένα μισάωρο όταν γυρίζεις από τη δουλειά σου ή το πρωί προτού ξεκινήσεις τις δουλειές σου.

Φυσικά στο να αποκτήσεις φλατ κοιλιά εκτός από τη γυμναστική, σημαντικό ρόλο παίζει και η διατροφή. Σε περίπτωση που δεν τρως φρούτα και λαχανικά, ήρθε ο καιρός να κάνεις μία προσπάθεια. Πρόσθεσε στη διατροφή σου περισσότερα φυλλώδη λαχανικά, σπαράγγια, αγγούρι και φυσικό γιαούρτι (τα προβιοτικά κάνουν θαύματα για το φούσκωμα).